V Seminari d’Immigració i educació d’adults d’origen estranger. Experiències singulars.

Des de l’àrea de THE de Pedagogia i el grup GR-ASE el dimecres 15 de novembre es va realitzar una Jornada que va comptar amb una conferència inaugural per part del professor Sergio Andrés Cabello de la Universitat de la Rioja, així com una taula rodona amb Àngel Fondevila (Fundació Paco Puerto), Àngels Torrelles (Federació d’Associació de Veïns), Beau Cejour (Universitat de Lleida) i Àngels Pascual (Centre de Formació d’Adults Segrià) en les que es van explicar quins éren els reptes principals de la formació durant l’etapa adulta, especialment del col·lectiu immigrant, així com van identificar les estratègies i actuacions necessàries per poder fer-hi front. Activitat que va comptar amb la presència d’unes 90 persones entre estudiants i professionals del sector.

aed8c4fb-32b2-4df2-be13-b3bd540e5b06