Internacionalització Gr-ASE: professorat convidat 2018 i 2019.

Des del Vicerectorat de Relacions Internacionals i Cooperació diversos membres del grup GR-ASE han rebut ajuts, pel curs 2018/19, per afavorir la internacionalització de la UdL mitjançant l’estada de PDI d’institucions estrangeres així com altres visites finançades per les mateixes universitats d’origen.

Durant el primer quadrimestre s’ha acollit al següent professorat: Héctor Carcamo de la Universitat de Bío Bío (Xile), Dennis Beach de la Universitat de Gothenburg (Suècia), Florencia Serra de la Universitat Nacional de Rosario (Argentina) i, per últim, Gabriella Aleandri de la Universitat RomaTre a Roma (Itàlia) i pel segon quadrimestre està previst venir: Papa Demba de la Universitat Cheikh Anta Diop a Dakar (Senegal), Stefania Lorenzini de la Universitat Alma Mater Studiorum a Bolònia (Itàlia) i, finalment, Elena Zizioli de la Universitat RomaTre a Roma (Itàlia).

IMG_3837

Foto: Begoña Vigo (Zaragoza), Héctor Cárcamo (Bío Bío) i Núria Llevot ( Lleida).