Inici del projecte “École, immigration et diversité ethnoculturelle en contexte de majorité fragile: regard comparatif”.

Les investigadores de l’UQM Geneviève Audet i Stephanie Thibodau han realitzat una estada de recerca al GRASE. Aquesta s’emmmarca dins el projecte “École, immigration et diversité ethnoculturelle en contexte de majorité fragile: regard comparatif”, finançat pe Relations Internationales et Francophonie du Gouvernement du Québec, que té com a principals objectius la potenciació de la xarxa de relació entre docents i investigadors d’ambdues universitats i l’inici d’organització d’un seminario internacional el 2024 en el que representants de les administracions educatives i investigadors analitzaran la diversitat cultural a l’escola, la convivència, el clima intercultural i la relació família-escola. Membres del GRASE formen part del citat projecte i preparen futurs desplaçaments d’investigadors i el seminari internacional.

670880ed-f8d3-4bff-844f-bc307af06c66