VI Seminari d’Educació Intercultural i Art Africà

El proper 5 de maig es celebrarà el VI Seminari d’Educació Intercultural i Art Africà entre la Universitat de Lleida i la Universitat de Saragossa. Orientat a apropar-nos a la cultura negroafricana a partir de l’art i l’educació. Encontres pensats i implementats, cada any, amb l’objectiu de donar respostes interculturals a les complexes relacions que acompanyen a un món global interconnectat. Enguany es centrarà en la temàtica de “L’art i la Dona”.

La jornada serà inaugurada per la presidenta de la Fundació Mujeres por África, María Teresa Fernández de la Vega; el vicerector de Cultura i Extensió Universitària, Joan Busqueta; la degana de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social, Maria Pau Cornadó i la coordinadora del Seminari a Lleida, Núria Llevot.

L’acte combinarà una ponència sobre convivència intercultural amb experiències i interpretació musical, es podrà veure l’exposició virtual de teixits africans (peces procedents de la Col·lecció EntrelazArte); un col·loqui sobre interculturalitat per mitjà de la moda; i, per últim, una taula rodona, amb diverses persones expertes, “Teixits que parlen”. Aquest encontre pedagògic convé mirar-ho, analitzar-ho i veure fins a quin punt aquestes manifestacions d’art tenen una originalitat pel fet d’estar realitzades per dones.

Finalment, es farà la cloenda a càrrec del coordinador del Seminari a Saragossa, Alfonso Revilla.

Més informació a:

DIPTIC 5 de maig de 2021

El seminari es realitzarà de 9:30 a 13:45 hores i es pot veure en directe a:

Captura de pantalla 2021-04-29 a las 19.03.46