Espaiperformatiu

Les professores Carme Molet i Núria Llevot de l’equip GRASE han presentat L’espaiperformatiu, la nova web d’educació de la Universitat de Lleida.
Dijous, 19 de novembre, a les 12h a la Sala de Juntes de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social.

Espaiperformatiu neix en el si de la Universitat de Lleida, creat per un equip de persones vinculades a l’àrea d’Arts Visuals de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la UdL Aquesta web pretén donar resposta al context educatiu actual, on la cultura visual, l’emergent i les problemàtiques sociopolítiques no es poden deslligar de la pràctica educativa. Sorgeix per tal de cobrir noves temàtiques i inquietuds vinculades a l’educació, la cultura visual i l’actualitat, i connectar el que passa tant a l’interior com a l’exterior de les aules, i en el món real i el virtual.

imatge espaiperformatiu

Dirigida en gran mesura a l’estudiantat, la web ofereix un espai formatiu a partir de l’oferta de textos, referències, recerca i recursos pedagògics. Algunes de les temàtiques més tractades són el gènere, la pedagogia, la infància i les visualitats.

Al mateix temps, espaiperformatiu es tracta d’un espai de trobada i d’intercanvi. Per aquest motiu, interpel·la a la participació de l’alumnat i de la comunitat educativa, per tal de poder capturar les inquietuds, problemàtiques, desitjos, vivències, creacions o narracions que ajudin a construir una panoràmica més plural i enriquidora de l’actualitat educativa.

Tal com el seu nom indica, la nova web educativa (http://www.espaiperformatiu.udl.cat) no es concep solament per a formar sinó anar més enllà per tal de performar la realitat educativa, tant a nivell universitari com fora d’aquest àmbit.