VII Jornades Educació i Societat. Famílies i escoles (La Rioja febrer 2014).

Unknown-1En el marc del projecte I+D “Famílies i escoles. Discursos y pràctiques quotidianes sobre la participació en l’escolaritat obligatòria” els dies 19, 20 i 21 de febrer es varen realitzar les VII Jornades d’Educació i Societat a la Universitat de La Rioja centrades en la temàtica de la participació de les famílies en l’escola.

Els ponents d’aquestes Jornades eren membres del citat projecte de recerca del Ministeri d’Economia i Competitivitat i una part d’ells membres del GR-ASE. La conferència inaugural anà a càrrec de Jordi Garreta i les ponències sobre la participació de les famílies en diferents Comunitats Autònomes foren presentades per Anna Mata, Josep Miquel Palaudàrias, Jordi Vallespir, i Begoña Vigo. Les Jornades es clogueren amb una ponència de Carles Serra sobre etnografia escolar.