IV Seminari Internacional d’Immigració i Educació d’Adults d’origen estranger. Experiències singulars.

Les societats actuals requereixen una formació continua per a totes les edats que permeti l’adaptació a la canviant realitat. En aquest context, l’educació d’adults i el seu enfocament resulta clau per afavorir els processos d’integració d’aquestes persones, i específicament, de les persones immigrades. Aquest seminari, coordinat des de l’equip GR-ASE, analitza la situació de l’educació d’adults a nivell internacional i després es concreta a les comarques de Ponent amb l’objectiu de detectar-ne els punts forts i febles i col·laborar en la seva millor definició i actuació.

En la primera part s’ha realitzat una conferència inaugural per part de la professora Gabriella Aleandri, de la Università Roma Tre (Roma) seguit d’una Ponència de Maria Teresa del Olmo, professora de la Universitat d’Alacant. La segona part ha comptat amb una Taula rodona amb Àngel Fondevila (Fundació Paco Puerto), Sergio Andrés (Universitat de la Rioja), Àngels Pascual (CFA El Segrià) i Àngels Torrelles (de la Federació d’Associació de Veïns).

L’activitat ha estat gratuïta pels assistents, comptant amb unes 100 persones (entre docents, educadors i estudiants).9f860381-6306-409c-b935-48583a12b5840aea5a41-eb28-44b6-9827-69573b19700b