Membres GRASE obtenen el Premi Internacional Dr. Raúl Edilberto Soria Verdera

La Xarxa Internacional d’Investigació en Dret Educatiu (RIIDE) d’Espanya ha guanyat el Premi Internacional Dr. Raúl Edilberto Soria Verdera, dotat amb 1.000 dòlars americans i que serà entregat el dia 22 d’octubre de 2022 en la cloenda del CICNIDEPerú 2022. La RIIDE, amb origen a la Universitat Autònoma de Chiapas (Mèxic), està formada per diferents xarxes nacionals de països iberoamericans. RIIDE Espanya està representada per investigadors de diverses universitats que s’agrupen en quatre delegacions sota el paraigües de RIIDE Espanya: RIIDE Madrid, RIIDE Salamanca, RIIDE Santiago de Compostela i RIIDE Lleida. El premi és resultat de la col·laboració i aportacions conjuntes de les quatre delegacions. Destaquem el paper de la Universitat de Lleida ja que RIIDE Lleida està dirigida per la professora Núria Llevot conjuntament amb Olga Bernad, Agustín González i M. Paz López.

Captura de Pantalla 2022-09-16 a las 8.36.13