Membres del GRASE participen en projectes de la convocatòria Ministerio 2019-21

Xavier Miranda, membre del GRASE, participa en l’equip investigador del projecte “Hacia una ley integral contra la trata de seres humanos y la esclavitud”,  liderat per la Dra. Carolina Villacampa, catedràtica de Dret penal UdL i membre del grup de recerca consolidat en Sistema de Justícia Penal. El projecte ha obtingut finançament en la darrera convocatòria del Programa Estatal de l’R+D+i orientada als Reptes de la Societat per desenvolupar aquesta recerca en el període comprès entre els anys 2019 i 2021.

Mariona Lladonosa, membre del GRASE participa en l’equip investigador del projecte “El conflicte urbà en els espais de reproducció social”, liderat pel doctor Pedro Fraile . El projecte ha obtingut finançament en la darrera convocatòria del Programa Estatal de l’R+D+i orientada als Reptes de la Societat per desenvolupar aquesta recerca en el període comprès entre els anys 2019 i 2021. L’objectiu del projecte és l’estudi dels conflictes en l’àmbit urbà  a partir d’una aproximació basada en dos àmbits de reproducció social: els espais públics i l’habitatge. És un projecte que suma diversos equips de recerca. tant de la Universitat de Lleida. com de la Universitat de les Illes Balears i La Laguna.

Captura de pantalla 2019-05-25 a las 12.54.20