Visita el Gr-ASE María Florencia Serra (de la càtedra de Pedagogia de la Universidad Nacional de Rosario, Argentina).

Captura de pantalla 2018-10-31 a las 8.25.39

Del 25 d’octubre al 2 de noviembre, acollida pel Grup de Recerca Anàlisi Social i Educativa, ens ha visitat María Florencia Serra, docent a la càtedra de Pedagogia, Facultat de Humanitats i Arts, Universitat Nacional de Rosario (Argentina) amb l’objectiu d’intercanviar projectes, investigacions i desenvolupaments teòrics i pràctics en relació a experiències educatives alternatives. També la professora ha participat com a ponent a les XXIII Jornades d’Història de l’Educació “Educació i Desenvolupament Rural en els segles XIX i XX” i ha visitat escoles rurals de les comarques de Lleida, amb la intenció d’enriquir els seus estudis al voltant de l’educació, la pedagogia i l’arquitectura escolar.