Càpsula audiovisual: “Diversidad cultural y escuela”. Projecte Recercaixa.

Primera càpsula audiovisual de presentació de resultats del projecte Recercaixa “Diversidad cultural e igualdad de oportunidades en la escuela“. El projecte analitza (a partir de documents, dades estadístiques i una enquesta a centres escolars de Catalunya) l’evolució de l’alumnat d’origen estranger, les principals actuacions per atendre i treballar la diversitat cultural a l’escola i els recursos humans i econòmics que s’hi ha dedicat.

És un audiovisual d’aproximadament 15 minuts pensat per transferir coneixement a polítics, tècnics i professionals de l’educació, així com a qualsevol altra persona interessada en la temàtica de la diversitat cultural a l’escola. A més, es pretén que sigui útil a professorat universitari que analitza amb el seu alumnat aquestes temàtiques. És possible visionar-la en algun dels següents enllaços: