Investigadora del GRASE en estada de recerca a la Universitat de Luxemburg

monica

Una membre del GRASE, Mònica Macià, està realitzant una estada de recerca com a investigadora visitant a la Université du Luxemobourg. L’estada, que va iniciar-se l’1 de setembre i finalitza a el 30 de novembre, té per objectiu la participació en un projecte Erasmus+ que porta a terme la universitat d’acollida titulat “Favoriser l’accrochage Scolaire”. Aquest projecte, dirigit per la Dra Débora Poncelet (Universitat de Luxembourg) pretén fer un acompanyament als centres educatius participants en la reducció del fracàs escolar, així com comprendre els processos i els factors que hi ha darrera d’aquesta realitat. Entre les accions prioritàries que s’estudien hi ha la participació parental en l’educació dels seus fills i el clima escolar, dues línies d’investigació que també estan a l’epicentre de les línies de recerca del GRASE.