Tres membres del GRASE participen al 4rt Col·loqui Internacional de LASALÉ a Brussel·les

Tres membres del GRASE, Núria Llevot, Olga Bernad i Rosa Benabarre, participaran al 4rt Col·loqui Internacional de LASALÉ que es realitza a Brussel·les, Bèlgica, del 9 a l’11 d’octubre. Es presentarà una ponència en francès per compartir els resultats més significatius del projecte Recercaixa: “Diversitat Cultural i Igualtat d’Oportunitats a l’Escola”, dirigit per Jordi Garreta.

LASALÉ és el Laboratoire Accrochage Scolaire et Alliances Éducatives el qual dur a terme investigacions per promoure la inclusió social i afavorir l’èxit educatiu.
Inaugurat el 6 de desembre de 2011, LASALÉ va nàixer fruit d’intercanvis entre diferents equips d’investigació que es van reunir a Monterrey (col·loqui sobre les aliances educatives, 16e congrés del AMSE) al juny 2009. Enguany, en aquest col·loqui internacional, s’analitzen les polítiques i els mecanismes per al desenvolupament d’una societat més inclusiva. Es pretén fer ressò de tres inquietuds essencials: lluitar contra l’abandó escolar prematur, afavorir els vincles família-alumnes-escola i millorar convivència a les institucions educatives des de la infància fins a l’edat adulta.

Més informació disponible a: https://colloquelasale.sciencesconf.org/

LASALE