Investigadora del GRASE en estada de recerca a la Universitat de Gazi (Ankara, Turquia)

Aquest estiu la investigadora membre del GRASE, Mariona Lladonosa, està desenvolupant una estada de recerca com a investigadora visitant a la Universitat de Gazi a Ankara (Turquia) amb la doctora Aytul Tamer, professora de la mateixa universitat. El projecte de recerca conjunt, en el que també participa la doctora Joana Soto (UdL), s’inscriu en el marc dels estudis de gènere i del nacionalisme, i porta per títol “The construction of new republican woman in Turkey and Spain. New regime, secularisation and modernisation”. Una investigació comparada entre els seus diferents interessos d’estudi. Prèviament, la investigadora ja havia treballat amb la doctora Tamer en el workshop internacional  ”Revolution countries, coup d’état and metamorphosis: Turkey, Iran and Iraq from the historical perspective” que es va celebrar a la Universitat de Lleida l’any 2013.

b6718d38-7510-4b50-95cd-2636b08fa4d9