seminari d’Özgür Günes Öztürk dins el màster en Psicopedagogia de la Universitat de Lleida

MyWG1L1REns plau anunciar que aquest proper dimecres 29 de març, de 17h a 18.30h, i dins el màster en psicopedagogia de la matèria d’Educació intercultural, impartida per Núria Llevot, intervindrà la investigadora Özgür Günes Öztürk.

Özgür Günes és llicenciada en Economia Laboral i Relacions Industrials a la Universitat de Gazi (Ankara). Ha realitzat el màster en Migracions i Mediació social a la Universitat de Lleida i està acabant la tesi doctoral al grups de recerca GRASE. Els seus camps de recerca són les migracions, les relacions de gènere, les teories del feminisme-marxisme i, finalment, la història política de Turquia. Actualment treballa com a tècnica al Centre Internacional Escarré per a les Minories Ètniques i Nacionals (CIEMEN).

La seva intervenció, en forma de seminari, porta el títol “Com dissenyar i realitzar un projecte de cooperació internacional”, i ens permetrà conèixer les seves experiències de treball sobre els projectes amb refugiats i pobles minoritzats. En la sessió de dimecres, la ponent compartirà amb els assistents el coneixement pràctic sobre els elements de gestió necessaris en els projectes de cooperació internacional: la identificació d’un projecte, les necessitats del col·lectiu/comunitat/poble d’intervenció, la participació dels col·lectius vinculats, la definició dels objectius, l’avaluació de riscos i de les alternatives i, en definitiva, el desenvolupament de les diverses fases de disseny del projecte i dels factors interns i externs que cal de tenir present. La sessió pren de referència com a eixos transversals la perspectiva de gènere, la perspectiva mediambiental i la participació.